tirsdag 31. januar 2012

Can't get enough ♥


Jeg kan ikke få nok av mine herlige black & white ♥





Men det kan jo bli litt kjedelig med KUN sort & hvitt...



Derfor har jeg i dag klikket meg hjem noen farger:)
Litt neon (!!) og litt grafisk - LIKER!!
Venter spent på postmannen om dagen ja...



Til slutt i dag!
En bukett nydelige råååsa roser til dere alle  
Jeg setter stooor pris på deres herlige kommentarer og mail!
Og det er GØY og se at det stadig legger seg til nye følgere:)
TAKK!


- Line

63 kommentarer:

Hjertelig Kaos sa...

Ikke kjedelig..bare kjempe lekkert :O)

Fin tirsdagskveld til deg!!

lillpastill sa...

Jeg ELSKER det sorte og hvite!! Er ikke kjedelig, men er jaggu ikke så dumt med små hint med farge heller.. *Gleder meg til å se.. :)

Fin dag til deg

Jeanette sa...

1000 Takk for nydelige roser(-:
Black&white er flott, nydelige puter! Jeg tenker å kjøpe meg en knall gul pute å "sprite" opp sofaen, blir så GLAD av gult:) Her vest er det kaldt om dagene, planen er å dra på hytta til torsdag men det er meldt 30 minus grader... Så ikke no ski vær da nei !! Er jo godt å være inne å fyre i ovnen men betre her i lav landet då :) får gå på interiør jakt istedenfor (-;
nå er det snart "dags" for å feire svigermor, skal ut å spise fisk, gler meg(-:
Fin kveld til deg! (-:

expojippi sa...

Sort og hvitt, lakk og kritt, striper, ruter og puter =)
Det er det jeg lever og ånder for om dagen =)

Herlige roser! Det gjør seg med en knallfarge innimellom alt det andre. Her er tilleggsfargen grønn, jeg som har planter overalt =)

Takk for den søte kommentaren hos meg i dag.
Fin tirsdag til deg og dine.
Ane

Audhild sa...

Lekkert med svart & hvitt, klassisk og pent- og gå liksom aldri av moten :)

Håper vi og får se hva postmannen kommer med!? :)

Villa Oss sa...

Svart og hvitt er knall stilig! Er fan, sjøl :)
Putene er nydlige! Elsker de med fuglen på. Så skjønn!

Tusen takk for roser! Du er en knupp :)

x-tine sa...

Så lenge man selv er fornøyd er det akkurat perfekt. Ingenting er da kjedelig, og vi er så heldige som får kose oss med slike gleder.
Herlige roser. Ha en koselig kveld klemz fra krimskramsfrøkenen.

beate sa...

Lekkert! Men morro med noen fargeklatter og!

Flotte bilder!

Klem

Lisas hjem og skatter sa...

Lekkert! svart-hvitt er favoritter her i huset ogsaa! baade i interiør og klær :)

ha en koselig kveld ♥

klem lisa

Lill sa...

Lekkert♥
Gleder meg til å se hva som dumper ned i postkassen din:)

KLem fra Lill

Renate Josefine sa...

Lekkre bilder :) Spennende og vente på ting i posten, venter selv;) Blir spennende og se hva du har bestillt!

Ha en fin kveld videre :)

Klem fra Renate

Anonym sa...

Så fine bilder,kjempefint med svart og kvitt:)

2store2små sa...

Er også veldig glad i svart og hvitt. Det blir så rent og fint. Jeg har noen innslag av knall gul innimellom og det gjør mye.

Bittelille villa/Jennifer sa...

Sort og hvitt er så lekkert! Men jeg er visst ikke der på det helt sorte ennå. Har liksom ikke helt glemt den tida for en del år siden da man skulle ha sort smijernsseng, sort bokhylle og sorte gardiner. Gjerne iblandet kinesiske tegn;) Trenden nå er jo helt annerledes, men jeg kjenner det henger litt igjen i meg, at jeg ikke helt får meg til å kjøpe sort. Men jeg kommer vel etter jeg også;)

Du har så mange fine ting, og alt ser så innmari lekkert ut sammen, blir så inspirert:)

Håper du nyter denne siste januarkvelden!:)

klem Jennifer

Sivs verden sa...

Er utrolig fint med svart & hvitt! Men litt farger skader heller ikke nå når vi går imot vår & lysere tider:)
Skjønne roser Line:)

Klem

Jane sa...

Basis "farger" som sort og hvitt sammen med en dæsj farge er lekkert. Jeg som aldri har vært noe særlig glad i knalle farger tar meg selv i å like det nå. Merkelig det der. Knallfargene vokser seg stadig på meg merker jeg :)

Klem Jane

Chilli Charm sa...

Lekkre puter! Aner jeg Tine K logo i det fjerne?

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Me like♥
...eg har fått litt sansen for ORANGE eg!! Av alle fargar!☺

Klem M♥

Tove `blogg verden sa...

Nydelig med rosa roser til sort og hvitt :D!!! Utrulig mye flott i sort for tiden!!! Godt jeg ikke har masse butikker å gå amokk i ;)
Nyt kvelden
klem Tove

sisselastrid sa...

Svart og kvitt er stilig - og Tine K har utrulig mykje tøft :) Eg må ha fargar også - og er spesiellt gla i turkis :)

Ha ein super kveld!

Klem frå oss to på sjukehuset

Lisette sa...

Elsker sort ig hvitt, så blir ikke lei jeg, LIne!

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Takk for skjønne rosene♥ Elsker rååååsa you know:)

Stilige puter!!!!

Ha ein fin kveld:)
Klem frå Mette.

Tone sa...

Herlig Line, elsker det svarte og hvite, med en liten dæsj av linfarge, og noen fine sarte blomster :))
Ønsker deg en fin kveld!
Klem
Tone

Monica sa...

Hei på deg.
Stilig, og langt fra kjedelig, med svart og hvitt.
Flotte roser, lekker kontrast til dine svarte og hvite detaljer ;))
Ønsker deg en riktig glad kveld!
Klem, Monica

Anines hvite verden sa...

Flotte bilder! Og nydelige roser! :)
Herlig kveld ønskes deg!

Klem Anine

AC IN A BOX sa...

Herlige bilder, digger det svart/hvite hos deg.
Blir spennende å se hva som kommer med postmannen til deg.
Nydelige roser.

Ha en fin kveld!
- AC

Fru Fjeldhammer sa...

Elsker svart og hvitt med masse grått!!
Spennende å se hva du har kjøpt...

deasogmia sa...

Jeg liker det kjempe godt!!! Svart/hvitt/grått + natur!

spennende å se hva du har kjøpt for noe!

2nes sa...

Kjempefint :) Legger meg til som følger her :) Hilsen Tone

Anonym sa...

Kjære Line, kan ikke få nok av svart og hvitt jeg heller. Hele huset mitt er fylt av det, men har noen fargeklatter noen steder da. Forresten takk for veldig hyggelig kommentar på bildene mine. Det er alltid koselig! Ha en fin uke!

Beate :)

Trådsnella sa...

Absolutt ikke kjedelig! Elsker sort og hvitt!!!

Unknown sa...

Det blir aldri feil med svart og hvitt, og så er det jo så enkelt å tilføre en liten fargeklatt eller to for å endre litt etter sesong og humør! :)
Gleder meg til å se hva du har bestilt!
Ha en finfin kveld!
Klem fra Carina

Eline sa...

Hei fine.
Åå, dette var fine bilder. fikk lyst på nytt sengety nå.
Ha en flott kveld.
Stooor klem <3

ELLEMELL sa...

stilrent og pent med tine k sine produkter... men små hint er farge er et lite must spør du meg!
bra man ahr så mange muligheter da, i det svrate og hvite!

fin tirsdagskveld til deg:)
klem ellemell

Fruehuset sa...

Vil ikkje kalla det kjedelig nei, kjempe flott bilder:)

Fekk veldig lyst på masse svart/kvite ting:)

Hanne Mette sa...

Jeg er også skikkelig sort / hvit om dagen. Herlig kombinasjon.♥
Men det gjør seg med en og annen fargeklatt også. Gleder meg til å se hva du venter på i posten.
Klemmer fra meg

♥ Netta ♥ sa...

Så herlige bilder av dine sorte og hvite detaljer. Jeg ELSKER keramikken fra TineK og de fiiine putene fra Kremmerhuset. Gleder meg til å se hva postmannen kommer med ;-)

Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg. Jeg har grudd meg sånn til denne dagen, men så ble det ikke så ille likevel. Jeg er heldig som har så flotte mennesker rundt meg, da er det ikke så viktig om man er 20 eller 40.

Vi sees plutselig Line ;-)

Klem
Netta

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Svart og hvitt er veldig lekkert!
Mye av det her også, men myker litt opp med lilla :)

Alltid spennende med pakke i posten :)

Janne sa...

Digger svart og hvitt, det er gjengangere her også, særlig på kjøkkenet og spisestua. Den lille mugga di var lekker:)

Tommensgirl sa...

Utrolig stilig med svart og hvitt..Herlig inspirasjon du deler med oss ,Line.. Og nydelig roser du deler med leserene dine, så søt du er..
Gleder meg til å se deg på treffet til lørdag:) Klem

Anonym sa...

Er så masse Tine K eg har lyst på. SÅ MASSE!! hihi :)

Klem Anita

Unknown sa...

Lekkert med kontraster!

Spennende med litt nytt:)

Ha en fortsatt fin kveld(natt) :)

Klem Linda

h.espe sa...

Sort og hvitt er kjempestilig det, men helt klart herlig å blande inn litt farver ;)

Fin uke videre til deg!

Klem fra Hildegunn

Noatunfrua sa...

Herremin så fantastisk fine puter!! Den hvite TKH puten var jo bare helt herlig! *ønskemeg*

Tusen takk for lykkeønskning! Masse lykke til til deg og ♥
Klem!

Hildemor sa...

Knallfine puter:),
Digger sort og hvitt sammen jeg også, her er det gult i tillegg:),
Spennende å se fargeklatten hos deg:).

Kanonfin t-shirt og skjerf under:)
Klem

Unknown sa...

Fiineste tingene og kjempeflotte bilder. Enig, må ha litt farger også:-)
God natt

Klem
PS sugerørene er kjøpt fra Etsy

Bling - our elf on the shelf sa...

Jeg synes alldeles ikke at det er kjedelig, bare veldig veldig lekkert :)

Liza sa...

Nå er jeg nysgjerrig på hva som kommer i posten:)
Nydelige bilder.
Klem
Liza

Thelma Louise sa...

sort og hvitt er fint..og med de rosa rosene bryter det jo...liker det duse jeg, og sprite det opp med blomster..))

ha en fin dag..))

Klem

Martilie sa...

Lekkert sier nå jeg!
Eeeelsker Tine K :)

God dag til deg!

Klem klem

A K sa...

ser her hos deg og andre bloggere at det blir så fint med tineK og annet fint i svart og hvitt :) Selv går jeg for hvitt og grått og mykere stil enda ;)

Spent på å se hva du har bestilt ;)

klem

Musefletta sa...

Åh! Snyggt!
Virkelig. Likte spesielt skålene og kanen! delight:)

Fin dag til deg.

Välkommen Hem! sa...

Vitt och svart- det underbaraste som finns! LOVE it!
Och det fina porslinet har jag precis köpt hem till vår butik och ett projekt jag jobbar med! Sååå fint!
Kram, J

Marlene sa...

Gleder meg til å se hvafornoe fint du har klikket hjem.. Spennende. Svart og hvitt er jo alltid nydelig. <3

Klem

Unknown sa...

det er en sånnen fiiin kombinasjon med sort-hvitt og noen knæsje farger syns jeg!
herlig farge på blomstene dine!
ha en riktig kosli kveld videre! klem m

Fabelaktig sa...

Jeg elsker svart/hvitt! Nå er jeg spent på hva du har shoppet :)

Takk for mailen igår, du er best!

Fabelaktig onsdag!
Jeg og Nala har krøllet oss oppi sofaen ;)

klem

Siv sa...

Hei på deg :)
Takk for sist. Hyggelig å møte deg på treffet ;)
Kjempe stilig med sort og hvitt altså...mye fint du viser her.
Heldig du som har Kitchen Aid, det vil jeg også ha ! Tror deg når du sier deigen blir mye bedre :)

Ha gode dager ♥

Unknown sa...

På ingen måte kjedelig, råstilig!!

Lenge siden jeg har vært innom deg nå, så nå skal jeg scrolle meg nedover;)

KLEM til deg!

ByKine sa...

Lekker med sort&hvitt:):) gleder meg til å se på fargeklattene:):) er på putejakt jeg og om dagen..fant to freshe på Bolia i dag..til og med på salg..den ene er grønn:):) deilig og få noe "friskt" i hus:):)

Ha en toppers kveld:) klem

Villa Drømmeverden sa...

Jeg liker å få litt farger inn i heimen:) Gleder meg til vår og sommer fargene er i butikk!
Rååååsa er min store favoritt:)

Kjenner jeg er litt lei av alt det hvite, det har vært altfor lenge... Så hos oss blir det ikke hvitt hvitt hvitt nei! Velkommen til farger:)

Nydelige bilder som vanlig!

Klem fra Margit

Ninni sa...

Stilig med sort og hvitt, men det frisker opp litt med noen farger ja:)
Hehe, og det sier jeg som har det nokså grått her hjemme for tiden:)
Digger den stripete muggen og skåla!

Klem Ninni

Eldens Hage sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Nydelige sort/hvite bilder der, og sprekt med litt fargesprakende blomster til!
Ha en strålende torsdag!

Synnøve sa...

Har selv kikket på tine k putene, og inne hos deg var de enda finere enn på nettsiden :) må ha! :)

God helg til deg og dine!! :)