tirsdag 16. oktober 2012

something blue ♥



Min lille bloggekrok under trappen er for tiden blå!
Min flinke pike har laget de flotte batikkputene på skolen - 
helt "in i tiden" selvfølgelig:)
Og da ble det noen blå detaljer i kroken


- TineK glass og lykt H&C//Vase Holmegaard//OiSoiOi HappyDay lykt Linneas Hage//lysestake Kolsås Hagesenter//HagedornHagen bilde Hviit.no -


hmmmm, jeg kjenner at jeg blir litt fortvilet over fraværet av dagslyset for tiden!
Bildene blir ikke bra - så rosa på en måte...
Har du noen gode fototips for og unngå dette?

Skal snart på fotokurs med Canon, og jeg gleeeder meg veldig:)

Ha en flottings tirsdag!

foressten artig med alle de forskjellige meningene om zinkhuset under:)
Smaken er som baken, og det er jammen bra!
Hadde vært kjedelig om vi alle var like:)

31 kommentarer:

Unknown sa...

Morsomt å fornye litt og det er jo så fint med blått! :)
Ønsker deg ellers en finfin dag!
Klem fra Carina

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Så koselig det ble i kroken din.. Flotte puter :) Deilig med en sånn koselig krok ♥ Ha en fin dag ♥

Unknown sa...

Koselig! Så flink hun er jenta di, kjempeflotte puter og JA helt in i tiden:-)
Her ble fotokurset avlyst, var visst for få påmeldte. Veldig kjedelig det da, men ingenting å gjøre med det.
Ønsker deg en flott tirsdag

Klem

Karianne Vikse sa...

Helt sant, bildene blir litt rosa hos meg også..jaja, det er jo en rosa mnd.
Den kosekroken da Line, helledussen.
Batikk putene var kule.
Så kult at Hairy Jon ble storbonde da..hi hi.
Se for deg når han skal bli pariodert av f.eks Jon Brungot(fra torsdags kveld fra nydalen) kommer til å ha DEN hjelmen av en parykk.
Vi har faktisk sol på vestlandet i dag også, noen som har glemt seg ut der ovenpå tror eg.
Kos deg i blogg kroken din.
Mvh Karianne

Mette sa...

De passet jo helt flott inn, de nye putene! Sa flink hun er!!

24 sa...

SÅ TØFFE puter :)
Kroken din var kjempe koslig, her kan eg tro du koser deg!

Henriette

Hege Morris sa...

Så flink! Det ble kjempefint
klem Hege x

Anonym sa...

Så kjempefine krok og putene var knallfine,likte det blå i kroken din:)kjempeflinke jente du har:)
Her nytes sola på terassen,så deiligt;)
Ein fine dag til deg!
Klem klem

Bodil sa...

Deilig bloggekrok, heldig du som har det!! Her sitter jeg litt rundt forbi!! Tror neste prosjekt får være bloggeplass/kontor....så mange kule kontorer blant interiørbloggerne!!
Nå må jeg også finnfremvinterklær/sko, begynner å bli surt ute!!

Jeg liker best zinkhusene fra walter & co, hihi!!

Ha en knall dag, Line!
Klem Bodil

martha sa...

Fin fin krok..
er nok ingen ekspert på fototips..men slik er det vel i mørkere tider !!

Ha en herlig dag!!

Klem:)

Hanne Mette sa...

Så fint det ble med ny pute. Skal si du har flink jente. :)
Fotolyset ja, usj... Jeg hiver meg rundt og knipser i vei så fort sola titter frem, ellers ingen tips.

Øyeblikk sa...

Fotolys no om dagen er kjempe vanskelig! Eg var på besøk hos ei venninne fredag kveld og knipsa optimistisk i veg, men dessverre vart kvaliteten "så der...". Og sidan ho bur på Stord så er det ikkje så lett å berre svippa innom ein dag heller. Men men... Heime hos oss er det dunkelt, me treng heilt tydelig meir belysning og hjelp til riktig belysning. Og trur seriøst det må være noko galt med kursane våre, synest lyspærer lever skrekkelig kort tid hos oss... Slitande!

Fin blå krok har du! Og det zink huset under, eg synest det var drit stilig, men krever nok sin plass.

Klem Eli

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Hærlige puter ;-) Og så spennende med fotokurs - står på ønskelisten her også. Dessverre så var ikke Trondheim på listen denne gangen...

Kos deg og lykke til på fotokurs, blir spennende å høre.

Finfin tirsdag til deg :-)
Klæm Vibeke

Lillekatt sa...

Har du forsøkt å stille på hvitbalansen? Hvilket kamera har du?

Og ja, det med navn ja... Det ble liksom litt rosabloggeraktig (ikke et vondt ord om dem altså) å presentere seg som Lillekatts Drablerier....Drabbel er litt tøffere synes jeg ;-) Man tenkte liksom ikke over det der når man startet opp!!

lenapenas-verden sa...

Blått er flott.Skikkelig kosekrok.. Syns alltid farger er så mye finere hos andre. Men det er godt å bytte litt farger no og da. Bytter stadig vekk her,mens eg venter på å få flytte inn i nyhuset...d gledes... ha ein god tirsdag !

June sa...

Så koselig! :) Og så gøy når du kan få hjemmelagde ting fra snille barn!:)
Håper du har en fin dag!
KLem

Miriam Lilliana - Novemberbarn sa...

Mmm, jeg er så forelska i de lysglassene fra Tine K ♥ Heldige deg!
Batikkputa var jo også nydelig. Kjekt med barn som lager så fin pynt!
Klem

hviit sa...

jeg skal også på fotokurs: ) det blir gøy!

Lindas Lille Leilighet sa...

Kjempefint!:) Batikk ja..gjorde vi og på skolen..men de tingene er desverre skikkelig grelle farger på:P haha! Sinkhuset var utrolig flott! Kunne godt ha tenkt meg et sånnt ja:))

Tove `blogg verden sa...

I love blue :) Kjempeflink jente du har :D
Vanskelig med mørketiden som er på tur ja! Har du ekstra bilts? det er et tips, et annet er å ikke ha levende lys på bildene...da blir de mørkere...men jeg synes uansett du har en hærlig og flott blogg <3
klem Tove

My Dream sa...

kjempe fint!! :) du er kjempe flink. :)

ååå, så gøy med foto kurs!!! lykke til!!

Klems Diana.

Villa Drømmeverden sa...

Foto er vanskelig nå ja.*drar meg i håret*
Som den ikke-fotografen jeg er, burde jeg melde meg på et kurs snart. Jeg er helt grønn når det gjelder innstillinger på kamera og;( Finne bruksanvsning kanskje!

Blått er fint! Jeg har himmelblåe detaljer på kjøkkenet, blue baby!

Klem fra Margit

Livets små øyeblikk sa...

Det jeg liker så godt med de bloggene jeg leser er mangfoldet, hadde vært kjedelig om alle var like ja:)

Synes bildene dine er fine jeg, men om du selv ikke er fornøyd så kan du prøve deg frem med hvitbalansen. Fotokurs er noe jeg også kunne tenke meg å ta, hadde vært så kjekt å ha skikkelig kontroll på kameraet. Nå blir det litt sånn; ta 100 bilder så er jeg nesten sikker på at i alle fall ett blir bra. Og det er ikke helt heldig når jeg ikke er så flink til å slette;)

Fin kveld til deg,
god klem:)

AC IN A BOX sa...

Morsomt med "barnelaga" puter som er helt in, ble flott i kroken din.

Fin kveld til deg!
- AC

Shus sa...

Flott krok du har :-) ja, der er mange stilar rundt omkring. Hos meg ville eit slikt sinkhus som du viste, ALDRI fått flytta inn :-D
Men det er bra vi er ulike.

Ha ein fin tysdag, med eller utan Greys.

Fotballhjerte sa...

Så fine stemningsbilder! Det er så fint med blått i interiøret. Eneste rommet jeg får det til å passe inn her i huset er på soverommet... og blått på soverommet er jo ikke feil ;)

Jeg er også av den som må la zinkhuset synke inn litt. Det var annerledes kan man si. Men jeg tror det hadde vært knall til jul jeg da :)

Ha en god onsdag! :)

Guttemamma sa...

KJempelekre puter!! OG jeg har sett alt det fine blå Petra (house of Philia) viser om dagen, lekkert!!
Klem klem♥

Line sa...

Så koselig krok!
Nydelig lykt.

Fotokurs kunne jeg også tenkt meg ! Det er ikke særlig fotovennlig lys nå, men hvis du stiller kameraet på manuel så kan du selv styre hvor mye lys og hvitbalanse du ønsker på bildene.. en dårlig forklaring det der, men det fungerer på Nikon kameraet mitt.

Ha en fin onsdag, og så krysser vi fingrene for at solen titter frem i dag :)

(eddas) sa...

Så flink hun er,ble kjempefine.Har noen gamle hvite laken jeg tenkte jeg skulle prøve det med...men det har bare blitt med tanken ennå:)
Skal du på fotokurs også,jeg med...gleder meg til det...da sees vi om ikke lenge da:)
fin dag til deg
klem

Martilie sa...

Gratulerer med 15-åring :)
Ja tenke som tiden flyr...

Lekre blå elementer. Kos hos deg :)

Ha en fiiin torsdag og snart helg..

Klem fra Tove

helen og gutta sa...

kjempekoselig krok og for en flink datter du har:-)