fredag 30. november 2012

{ travel blogger }



Bloggtreff igjen!!
Denne ganger på Maxbo Vækerø:)
Flottesrte Maxbo butikken jeg har sett,
her er det virkelig flinke interiørdamer som jobber!!



Nydelig dekket bord med de obligatoriske blogge-kakene!!
Maias herlige cupcakes, denne gangen med smak av juuuul - herlig
Vi fikk flotte goodiebags med masse fint, koselig pyntet var de og:)


50 flotte damer med NIB jentene i spissen MÅ bli bra!!
Skravla og latteren satt løst, og det ble en meget koselig kveld:)
Julestemningen kom med gløgg, klementiner og herlig julepyntinspirasjon
fra Elisabeth Heier, Trine med bloggen Høytrykk og Stine med Stines hjem.


Kveldens høydare var foredraget til "interiørfrelste" Ninette Karlsen *blunkesmilefjæææs*
 Hun tok oss virkelig på kornet, og vi lo så vi grein hele gjengen!!
Meget bra, haha;)

Tusen takk for en flott kveld til jentene på Maxbo 
og de flotte NIB jentene "våre":))


PS: Alle bildene er lånt av Fabelaktige Maia, som har et syyyykt kamera!

19 kommentarer:

Jane sa...

Wow. Dette både hørtes og så utrolig koselig ut :)
Ønsker deg en flott fredag og en glimrende helg.
klem klem

Anonym sa...

Åååå det såg utruligt herligt ut,flotte bilder og så gøy med slike treff:)
Eg gleder meg til bloggtreff på Brun'o i Haugesund på torsdag,dei har jo så masse fint:)
Ei flott helg til deg!
Klem fra Lillian

Gina sa...

Såg utrolig kjekt ut, og så koselig pyntet:-)
Ha en herlig fredag:-)
Gina

Gry sa...

Åh, så herlig! Tenker dere kooooste dere :):) Ha en fin fredag og god helg Line! Klem Gry :)

(eddas) sa...

Takk for i går,så deg så vidt borti lia der:)Men ses vel på tirsdag...
Flotte bilder med det kamera der...noe å ønske seg...
fin helg til deg
klemklem

Unknown sa...

Ser ut som dere har hatt en fantastisk kveld!
Bloggtreff er megakjekt:-)
Nå er det ikke lenge til jeg setter meg i bilen til Kristiansand, og det skal bli så deilig å bare rusle rundt å titte og shoppe;-))
Ønsker deg en flott helg og tusen takk for kommentarene inne hos meg. Har ikke vært noen særlig bloggevenn i det siste, men det kommer.

Klemmer

Liza sa...

Æsj jeg gikk glipp av Ninette:(
Ja,ja sånn går det når man bmmer på tiden og kjører feil.
Fikk ikke snakket med deg, for ta det igjen til neste uke:) H&C
Kan jeg lånen noen bilder glemte å ta
så mange.
Klem
Liza

Alven sa...

Hei :-)

Det hørtes og så eldig gøy ut :-) Herlig med bloggtreff og goodiebags :-)

Ønsker deg en fin helg :-)

Klem

Karianne Vikse sa...

finner ikkje ord, ...så flinke de har vært altså.
Super reklame for MAXBO..ninett er råkul, var på et privat arr. med henne i sommer..hi hi.
I kveld er det julebord og høge hæler...wæææ.
Ha en superduper ultra duper.... (tigergutt sangen) helg gode deg.
Mvh Karianne

Liza sa...

Ha ha ha,, så nettopp at du lånte bildene selv;)
Klem
Liza

InstatreffNorge sa...

Ååååå det ser såå kos ut da:):)
Vil være med neste gang:)

Nyt adventshelga:)

Klem Lise

Bella sa...

Såg ut som et perfekt førjulstreff! :) Og så heldige dere var som fikk møte Ninette! ;) Tror hun kom med mye morsomt om interiørfrelste! ;)
God helg til deg!
klem

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

såå virkelig gøy ut!!! skulle som jeg har sakt flere ganger før ønske jeg bodde nærmere slik at jeg også kunne møtt alle fine bloggfolk:)men nå har vi heldigvis noe på gang her i sør også.ha en super helg:)

Drømmevillaen.no sa...

Hørtes ut som en kjempe artig kveld! Og det så jo utrolig fint ut i butikken også :)

Ønsker deg en fin fredag!

Hilsen Nina
http://drommevillaen.blogg.no

sa...

Ligger en overraskelse til deg på bloggen min ♥
Klem Anette

Rosa sa...

Hei snuppa!

Skulle SÅÅÅ gjerne vært der! Får håpe det klaffer bedre en annen gang:-)

Her skal helgen tilbringes på sofaen med te, hostesaft og kleenex. Begynner å bli skikkelig sur og lei nå, men har innsett at det nytter ikke å kjempe imot kroppen. Så da får jeg gjøre det beste utav det, og kose meg med blogger, magasiner og litt ekstra godis;-)

Ønsker deg en nydelig helg!

Klemmer, Rosa

Huldra sa...

Jeg også ville! Da er det ekstra godt å se glimt fra dere som var der. Herlig å hør det ble en så bra dag. Ninette Karlsen er rå! :D

Fra huset i svingen sa...

Takk for hyggelig kommentar hos meg på innlegget om bloggtreffet :D
Jeg kjente ihvertfall deg igjen, og sa hei med en gang jeg kom innenfor døren ;) Litt dumt at det ikke var navnelapper for det hadde helt klart gjort ting litt enklere! Men moro var det lell...

Klem Karianne

miramira123 sa...

Hei på deg!

Vil gjerne være med på denne!
Har problemer med mailen, får kanskje ny i morgen, så jeg oppgir adressen min i stedet i tilfelle jeg skulle være så heldig å vinne.
Du skjønner Get har kollapset, og min mailadresse bli da forandret!!


Vennlig hilsen Guri Marie Kristoffersen,
Vestlisvingen 102, 0969 Oslo.
Er på Facebook med dette navnet, så hvis det skulle gå min vei, så kan du gjerne gå inn der. Er ikke lett når alt klikker!!!

Tusen hjertelig takk!!!