mandag 19. august 2013

[ R E A L I T Y check ]



Dette huset egner seg ikke for blogging om dagen!
Huset er valpesikret, ikke veldig lekkert - men nødvendig:)
Planter og pynt har måttet vike for hundeleker og bein, områder er 
sperret av, ledninger teipet, gardiner rullet opp og tær må passe seg:))

Med valp i hus, ser det slik ut... sukk...:(


Når valpen blir stor gutt, er det på tide med utbytting!!
Og det er egentlig heeeelt greit:))
Mye var klart for utbytting uansett...


Denne sofa'n fra TineK er på ønskelisten!!
Og jeg elsker den lyse, såpevaskede eiken på spisebordet under...
Sukk... kjenner at jeg gleder meg til biteperioden er over:)


 Huhej hvor det går!!
Det er koselig med valp også altså, hihi, ikke baaaare bøll:))
 Her er rakker'n foressten
 
 
Ha en fin mandag!
I morgen blir det GIVE-AWAY:)
 

13 kommentarer:

Frk Elton sa...

Hihi, så søt valp :)
Men kan skjønner det er mye å passe på, de har en tendens til å ødelegge litt rundt seg :)
Aldri så dumt at det ikke er godt for noe da, ny sofa blir sikkert fint ;)
Ha en fin dag!
Klem

Hegeslilleboble sa...

Så søt valp da!!! Kjenner til det med oppskrapte møbler, katten vår elsker å klore både på sofa og stoler....

Nå må jeg innom og se på giveawayen:). Ha en finfin dag!

Annelise Edgarsdatter sa...

Å herlighet så skjønn:) Litt valpesyk kjenner jeg...

Lindas Lille Leilighet sa...

Nydelig liten valp:D Passet valpen til søstersen i 2 uker..og heeerlighet for et lite bøllefrø:P Alt SKAL bites på..så her er det diverse som har blitt slitt i stykker..i den perioden var det ikke mye bloggevennlig her heller;)

Ha en fin dag:)

Mitt og vårt hjem sa...

Hihi,en liten skjønnas:))
Bytte etterpå med god samvittighet;)
Ha en fin dag:o))
Klemmer Siv Mette

Bittelille villa/Jennifer sa...

Har dere fått staffe-valp?! Så utrolig herlig han er, med fine farger og tegninger♥ Gratulerer så mye med det nye familiemedlemmet:) Selv har vi ei staffe-jente på 4 år, og selv om det på mange måter er godt å være over valpetiden, må jeg innrømme at jeg får veldig lyst på valp igjen når jeg ser andres;)

Det er jo alltid fint med en unnskyldning for å bytte ut litt møbler man er lei av..;)

Håper du har en fin uke!
klem Jennifer

Precious Home sa...

Hjelpes! Kjenner det til det ja:) Vi har en drever på 5 år....og han holder stadig på med sitt pøbelstyr til husmormatmor blir sprø! ;P

Ha en fin dag!

Fabelaktig sa...

Å herre! Såå mye han har ordna *ler*
Nala ødela bare en dørstokk gjennom det hele, men det er kanskje forskjell på hanner og tisper...

Fin ukesstart!
Her sniker jeg meg til litt blogging, mellom litt jobbing *fnis*
klemklem

♥ Netta ♥ sa...

De sier jo at det er nesten like mye jobb med valp som med en baby, det kan se ut som det stemmer :-O Men, skjønn er han da ;-) En flott unnskyldning for å kunne shoppe litt nytt - hi, hi...

Ha en fin kveld snuppa. Jeg venter i spenning på lysene fra Ruth og Rudolf som jeg vant hos deg, vet du om de er sendt enda? Ingen bråhast altså ;-)

Klem
Anett

Anonym sa...

Så herlige liten valp sjølv om den har gjort litt ugagn så kan du iallefall ønske deg nytt:)
Fin ny veke til deg!
Klem fra Lillian

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Så søt liten tass,dere har fått dere.. heldigvis en god grunn til å kjøpe nytt når voffsen har blitt litt størrer,hehe

P a p i r L a b sa...

Hihi!
Så skjønn!
Men ja, de kan virkelig bite fra seg disse valpene... Vi har fixet sofa og stoler etter runden hos oss, men fornyelse hadde nok ikke vært feil heller ;)
Men nyt valpetiden videre, plutselig er den over og da savner man den lit også...

Ha en videre strålende uke!

angie sa...

love your dog!!! angie