mandag 19. januar 2015

[ DOTS & MAGNOLIA ]



Jeg har en "greie" for vaser har jeg skjønt
Akkurat i det jeg begynner å bli litt lei av stripevasene...
(ikke mer lei enn at de får seg en pause i skapet altså, hehe)
 ... så dukker det opp DOTS 




Denne fantastiske vasen fra House Doctor er utrolig vakker!
Enkel, lekker og kjempefin 
Den trenger egentlig ikke så mye blomster og farger -
den er like fin med kun noen kvister...




Disse Magnoliagreinene er like fine som dette, med knopper,
som når de får store nydelige blomster 




Jeg ble så glad da fineste Ruth & Rudolf fikk den inn...
og bestilte den med det samme  
Akkurat nå lurer jeg på om jeg skal bestille Kähler vasene med sølvstriper og, 
eller om jeg rett og slett har nok vaser? 


Ha en HAPPY mandag og en ny, fin uke!
Her blir det, forhåpentligvis malt en vegg eller to iløpet av uken, hurra 



8 kommentarer:

Ingrid Tunheim sa...

Aaahh...den var kul. Minnet meg om kjeks med melisglasur...

Hedda B sa...

Superfin! <3

Cathrine sa...

denne var superfin! den gir meg følelse av strand og sommer faktisk, en stund til enda men lov å begynne å drømme….
Ha en super dag!
klem Cathrine

spesiellinor sa...

KJempefine :)
Jeg tror jeg må bestille meg den med sølvstriper ihvertfall, hehe. Jeg har alt for få vaser :-p
Men kan man egentlig få nok av det? hehe

Anette Willemine sa...

Hihi, kjenner meg igjen der 😉 Vaser kan være vakre både med og uten blomster. Denne er jo sååå fin! Hadde godt kunne ønsket meg den, ja! 😊

Ferdig med dagens besøk på Gave & Interiørmessen. Meget flotte utstillinger av norsk design. Kommer du en av dagene? Jeg skal være der i morgen, også. 😉

Klem

Christina Mari sa...

Så fin :-) Får heller ikke nok av vaser,men så elsker jeg jo blomster så må jo ha nok vaser da. Tusen takk for alltid gode ord hos meg.
Ha en fin kveld .
Klem Christina

Gry sa...

Fineste Line, tusen takk for gode ord og oppmuntring til videre blogging, du er en knupp! :) Er så enig i det du skriver, det er jo SÅ gøy når foto/blogglysten slår til, da kan jeg glemme både tid og sted ;) Og hvis en klarer å legge bort "presset" og bare gjøre det når en føler for det selv, så går det faktisk an å fortsette. Merker nok spesielt på denne tiden med full jobb og dårlig fotolys på ettermiddag/kveld at det går litt tungt ;) Satser på at gnisten kommer tilbake med vårlyset, er jo så utrolig glad for å ha blitt kjent med deg og de andre bloggerne, og mange ganger savner jeg den første tiden da det var mer aktivitet her inne. Instagram har nok overtatt mye, og en ser over hele linjen at færre legger igjen kommentarer og spor etter seg. Begge deler er fint, slik du gjør det. Tusen takk for all inspirasjon du deler!
Kul vase og magnolia er så vakkert! Kan man få for mange vaser da?... he he... Fint å kunne skifte på litt iblant, sette bort litt og finne frem igjen :)
Ønsker deg en superfin ny uke, vi hørs! Klem til deg

helen og gutta sa...

Da Dots først kom ut synes jeg den var fæl, men nå digger jeg den og den står høyt på ønskelisten min :-)