torsdag 15. oktober 2015

BRETT



Jeg er storforbruker av brett 
Det har jeg vært i mange år, 
jeg har en hel haug, i alle former, materialer og farger.




 Det skiftes stadig ut pynt på bordet, men alltid på et brett 
Blir mer ryddig på den måten syns jeg, 
og mye lettere og flytte bort når bordet skal brukes.


 - NUR brett og EnjoyCandles fra Ruth&Rudolf // TineK potte fra H&C // Holmegaard vase // Eightmood duftlys fra Bohus -



Nå er det grønt, høst og lys som gjelder
De fantastiske kubbelysene er elektriske, det er genialt!

Er du like brettglad som meg?
Utfordrer alle med blogg til å vise sitt brett, som det ser ut nå 


Ha en fin fin torsdag!
(kun timer igjen til jeg tar helg)





1 kommentar:

Unknown sa...

Oj, jeg har visst ett titalls brett hjemme jeg også - men får visst ofte lyst på nytt hehe :-D Dine var kjempe fine.
God helg :)