fredag 5. februar 2016

FANTASTISK GIVEAWAY (verdi 7000,-)








Da jeg så dette serviset første gang ble jeg helt mo i knærne ...
Det minner meg om sommer, jordbær og familiekos 
Er det ikke nydelig, med de herlige blå blomstene?
Disse har faktisk små gulldetaljer i 18k gull - wow!




Serviset er et samarbeid mellom Firkløverendesigneren Jackie Lynd
og Tv kokken Lise Finckenhagen 
(som jeg by the way har gått i klasse med på ungdomsskolen, en skjønn person)

Og resultatet er jo helt fantastisk!!
Klassiske blomster i moderne blått danser frem på det utsøkte porselenet. 
Servisets moderne formspråk fremhever den gode maten. 
Dekoren er krydret med små detaljer i ekte gull!
I samme design som serviset Lise finnes også vin- og farrisglass. 
Den vakre blomsterranken fra porselenet strekker seg opp langs glassets kuppel. 
Dekoren er diamantgravert med utsøkt kvalitet.



Du kan nå vinne dette servise for 4 personer:
- 4 middagstallerkener
- 4 forrettstallerkener
- 4 dype tallerkener
- 4 appetittskåler
- 4 vinglass

(samlet verdi 6840,-)


Ta turen innom instagramprofilen min og meld deg på:))
@by_lija


1 kommentar:

HD Wallpapers sa...

Excellent site I have bookmarked your site..