onsdag 10. mai 2017

Giveaway!!



Det skal ingen ende ta .... med fine premier til dere :) 
Er så gøy at så mange ville være med å kaste et lite dryss over millionfeiringen!


Denne gangen er det Northern Lighting som gir bort premie!
Og hos de finner du så utrolig mye LEKKERT - veldig verdt en titt, og et kjøp;)





Du kan vinne 2 lekre Granny lysestaker i valgfri farge - sorte eller hvite!
Hvem er din favoritt?









Finnes bare EN regel:

- En kommentar og du får 4 lodd!
Easypeasy :)
Trekning 20 mai - Lykke til!!

PS: bli også med på instagram @by_lija




21 kommentarer:

ph sa...

Vanskelig å velge, liker begge fargene jeg ;)
Mvh Peggy H.

mkb sa...

Kunne tenke meg de i svart jeg

Unknown sa...

Enig - er ikke lett, men man kan jo ha en av hver da 😜

Unknown sa...

De er knallfine i svart :-)

Shus sa...

Trur det må bli..... kvit!!

Så utruleg masse fine premiar ����

Unknown sa...

Ja!! Masse fine premier 😊 Tror nok jeg og hadde gått for hvit 👏🏼
Lykke til!!

maross sa...

Sort
- nydelege ❤️

Lena sa...

Skikkelig fine i begge farger, men jeg holder en knapp på hvit <3

Elin sa...

Åh, så fine! 😊 Hvit er nok favoritten, men et vanskelig valg 😊

Frode Losvik sa...

Må være hvit :)

Anne-Mari sa...

den svarte var mitt i blinken!

Unknown sa...

Ja, de er så fine 😊
Lykke til!!

Unknown sa...

Enig, veldig fine 😍
Lykke til!!

Unknown sa...

Enig, ikke så lett å velge her altså 🙈
Lykke til!!

Unknown sa...

Tror jeg er enig 😊😉
Lykke til!!

Unknown sa...

Så bra!!
Lykke til 😊

Christine sa...

Bruker stort sett hvite lys, så da synes jeg den var finest i svart.

Anonym sa...

Likervgodt det rene enkle så hvit er favoritt ��������
Mvh

Kjerstin Knutsen
Wilak@online.no

Anja Irene sa...

De hvite har vært på ønskelisten en god stund nå :-) Krysser fingrene for at vinnerlykken slår til ;-)

Unknown sa...

De er knallfine i svart :-)


หนังตลก

Cial Fseal sa...

Can I just say what a relief to find someone who actually knows what theyre talking about on the internet. You definitely know how to bring an issue to light and make it important. More people need to read this and understand this side of the story. I cant believe youre not more popular because you definitely have the gift.

Aeriagames.com
Information
Click Here
Visit Web