tirsdag 9. mai 2017

VINN lekker pedalbøtte





Hurra! Du kan vinne verdens fineste og beste søppelbøtte!!
Jeg har to stykker selv og digger de :)
Fin form, fine farger og smooth lukking - love it!

Disse gis bort av de kule folka hos agenturet Myklestad :)
Og de er å få kjøpt i flere butikker/nettbutikker i Norge.
Myklestad.no er behjelpelige med å finne et utsalgssted i nærheten av deg!




Cool facts:
40% av New Icon bins fra Brabantia er 40% resirkulerbare. 
For hver bøtte solgt går det penger til organisasjoner som hjelper miljøet,
som The Ocean Clean Up og Plastic Whale


Du kan vinne en slik fining i valgfri størrelse og farge!!
- Kommenter på bloggen og du får 4 lodd :)

Trekning 20 mai

ps: bli gjerne med på instagram @by_lija og ;)


27 kommentarer:

Anonym sa...

De er så kule Line.....jeg ønsker meg en i rød....eller kanskje grønn....eller knall gul! Sukk....lov å drømme ��
Kari

Unknown sa...

Så lyst på en knallgul søppelbøtte! 🙏🙏 Så kul og så nyttig i en barnefamilie!! 🙈👍👍👍

Unknown sa...

Hehe, vet :-)
De er så fine at det er vanskelig å bestemme seg for farge :-)
Lykke til!!

Unknown sa...

Ja!! Gult er kult :-)
Lykke til!!

ph sa...

Suuuperfine!! Hvit passer best hos meg ❤️
Mvh Peggy H.

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

Enig! Hvit er fin :-) Jeg har en hvit og en sølvblå, digger de!! 😍

Shus sa...

Ønsker meg grå !!

Gratulera igjen 👍

Unknown sa...

Takk 😊 Disse bøttene er så utrolig fine!!
Lykke til!

Ingvild B sa...

Ønsker meg en grå..... ♥

Anonym sa...

Superfine bøtter. Mørk grå hadde passet perfekt hjemme hos meg ��

Maross sa...

Denne hadde passa perfekt då eg har leita lenge etter søppelbøtte ��

Lena sa...

Den grønne var kjempefin!
...og hadde passet godt på kjøkkenet mitt!

Frode Losvik sa...

ja den store blå der hadde vært fin. har bare en liten åpen nå så må tømme for ofte :) :)

Anne-Mari sa...

Så lekre pedalbøtter, ikke lett å velge farge her!

Unknown sa...

Den er fiiin 😊
Lykke til!

Unknown sa...

Enig med deg!
Lykke til 😊

Unknown sa...

De er skikkelig fine!!
Lykke til 😊

Unknown sa...

Grønt er skjønt 🌿
Lykke til!

Unknown sa...

Den blå er knallfin, har den jeg 😊
Lykke til!!

Unknown sa...

Nei, enig, like fine alle 😊
Lykke til!

malla-me sa...

Ei slik bøtte hadde vært super på hytta:-). Krysser fingrene!

Christine sa...

Oi, så fine! Ønsker meg en som passer avfallsposene. Har en knøttliten pedalbøtte fra IKEA nå, og finner ikke liten nok pose! Så må gå for en større pedalbøtte har jeg funnet ut.

Anonym sa...

Som du sjølv skrive "har en drøm".....
Hadde vore flott med ei gul pedalbøtta i hjørnet på kjøkenet mitt, sola på kjøkkenet heile døgeret :)

Siri

Unknown sa...

Har ein draum om ei gul pedalbøtta i hjørna på kjøkenet 😊

Unknown sa...

De er så fine at det er vanskelig å bestemme seg for farge :-)


หนังตลก

Istan Laura sa...

The next time I read a blog, I hope that it doesnt disappoint me as much as this one. I mean, I know it was my choice to read, but I actually thought you have something interesting to say. All I hear is a bunch of whining about something that you could fix if you werent too busy looking for attention.

Krachelart.com
Information
Click Here
Visit Web